Персонал є сильною стороною будь-якої організації, тому для її подальшої успішної діяльності пошук талановитих співробітників має ключове значення. Даний посібник допоможе вам застосовувати на практиці передові тенденції при підборі персоналу, як в поточному році, так і в наступні періоди, щоб ви завжди були попереду своїх конкурентів.

Підбір нових працівників компанії – це процес, який безперервно розвивається. Залежно від того, як змінюються люди і підприємства, зміни також повинні зазнавати провідні методики пошуку і підбору відповідних кандидатів. У міру того, як ваша цільова аудиторія прагне слідувати за останніми новинками, ви повинні зуміти довести їй, що є одними з кращих. Тому візьміть за основу приведену нижче стратегію найму персоналу, яка приведе вашу компанію до успіху.

Аналіз найму кадрів у 2020 році

Щоб знати, що нас чекає в майбутньому, іноді слід озирнутися назад. Давайте проаналізуємо стан ринку праці за минулий 2020 рік.

В результаті епідемії коронавірусу безробіття набуло небачених масштабів. У квітні воно досягло максимуму XXI століття і наблизилось до 14,6%, але вже в жовтні його рівень знизився до 6,8%. Тобто, ринку праці вдалося відновити велику частину своїх втрат.

Неможливість через пандемію персональної зустрічі потенційного кандидата з роботодавцем, перед працевлаштуванням на роботу, стало для рекрутерів в усьому світі, мабуть, найбільшою глобальною зміною, з якою вони зіткнулися в 2020 році.

Однак, завдяки широко вживаним технологіям, співбесіди, як і раніше, проводяться за допомогою онлайн-сервісів Google Meet або Zoom з відео телефонним зв’язком. Деяким рекрутерам доводиться звикати до інноваційних технологій, тим не менш, це дає прекрасну можливість для навчання.

Наприклад, такі рекрутингові кадрові агентства, як Helios HR, перейшли на віддалену роботу ще в березні, перевівши інтерв’ю, а також презентації у режим відео. Вони закликають і інші компанії наслідувати їхній приклад, зробивши те ж саме. Позитивний момент тут полягає в тому, що довгострокове застосування сучасних технологій для віддаленої зайнятості дасть можливість всім бажаючим в майбутньому працювати саме дистанційно.

Кращі рекрутингові тренди 2021

Прогресивні методи пошуку персоналу в 2021 році, в міру свого вдосконалення, застосовують кращі практики, які були в тенденціях минулого року. Вони вводять новаторські підходи і нові способи використання передових технологій, включаючи:

Згідно з опитуванням, близько 80% менеджерів з підбору співробітників користується у своїй роботі прикладним програмним забезпеченням з метою рекрутингу. Ваша компанія також не повинна відставати від інноваційних технологій.

1. Застосування маркетингових стратегій для залучення кадрів

Ключовою тенденцією 2020 на сфері передового рекрутингового досвіду став маркетинг пошуку та підбору працівників. Тому на ринку, який орієнтований на потенційних кандидатів, останні виступають в ролі клієнтів. Професійні рекрутери повинні сконцентруватися на залученні персоналу за тим же принципом, за яким організації використовують моделі ефективної «маркетингової воронки» – системи по залученню кадрів.

Автоматизована рекрутингова воронка маркетингу включає:

Далі відбувається стандартний процес найму: людина відправляє заявку, потім проходить співбесіду і відбір, після чого його приймають на роботу.

2. Використання популярних соціальних мереж

Найбільш відомі онлайн-платформи в мережі Інтернет, призначені для вербального спілкування між людьми, можуть грати важливу роль в процесі набору кадрів. Але вони сьогодні недостатньо використовуються.

Instagram

Ця платформа для обміну різною інформацією постійно збільшує число своїх користувачів, намагаючись стати в соціальних мережах додатком №1. Тому в 2021 році вона може виступати в якості відмінною грунту для професійних рекрутерів, які хочуть:

За даними Instagram for Business, де-факто 80-90% акаунтів використовує платформу Інстаграм в комерційних цілях, «йдучи за бізнесом».

Сьогодні соціальна мережа Instagram, як інформаційний простір, не до кінця використала свій потенціал. Систематично переглядають її всього 14% менеджерів з пошуку кадрів, на відміну від платформи LinkedIn, якій регулярно користуються 86% рекрутерів.

Facebook

Згідно даних веб-сервісу Hootsuite близько 70% американців мають профілі в Фейсбук. Соціально-демографічна група, яка використовує цей майданчик обмежена, так як 36% аудиторії – молоді люди у віці до 25 років. Незважаючи на це, соцмережа Facebook з успіхом може виступати в якості інструменту для найму працівників.

3. Використання стратегії входить рекрутингу

Під визначенням «вхідний рекрутинг»(Inbound Recruiting) мають на увазі стратегію підбору кадрів, при якій роботодавець не розміщує на ринку праці пропозиції про вакансії, а залучає кваліфікованих співробітників своєї організації до пошуку нових фахівців для кадрового резерву. Таким чином, вже наявний персонал стає здобувачем.

Методика входить рекрутингу включає створення оптимізованого контенту, а також формування відомостей про кандидатів. Такий підхід дозволяє утримувати певний резерв кадрів, якими можна швидко закрити актуальні вакансії.

4. Зосередження уваги на брендінгу компанії

Брендинг роботодавця є для кандидатів важливим інструментом маркетингу. Спочатку вони вивчають інформацію про бренд, а потім вже цікавляться відкритими вакансіями та подають заявку на працевлаштування. Тому добре представлений брендинг організації сприймається кандидатом позитивно і формує у нього думка про роботодавця задовго до початку HR-процесу найму.

Бездоганна ділова репутація компанії значить дуже багато, тому створення онлайн-репутації роботодавця – це пряма компетенція фахівця з рекрутингу. Дана тенденція в 2021 році об’єднує ролі маркетологів і менеджерів з підбору персоналу.

Ваше оголошення про відкриті вакансії, розміщене в інтернеті, є частиною представництва компанії і має відповідати іншої інформації про вас. Якісні фото, красиві шрифти і загальний стиль подачі інформації для шукачів на всіх онлайн-сторінках, повинні вигідно відображати бренд вашого підприємства. Це допоможе потенційним кандидатам представити себе частиною команди співробітників.

5. Підвищення результативності роботи з кадрами

Кандидати, які отримали на всіх HR-етапах підбору персоналу позитивний досвід, найімовірніше продовжать шлях по рекрутинговій воронці маркетингу, і з більшою часткою ймовірності подадуть заяву для найму на роботу, а також будуть рекомендувати іншим вашу організацію.

6. Застосування системи управління кандидатами

Ефективні способи роботи з потенційними кандидатами ґрунтуються на використанні інформаційних систем управління талантами, наприклад, таких як The Applicant Manager (TAM). Такі системи є найкращим методом при пошуку нових співробітників у 2021 р

Applicant Manager допомагає і рекрутерам, і претендентам на вакансії. Програмний продукт оптимізує процес підбору фахівців, починаючи з управління кадрами і їх найму, закінчуючи документальним оформленням прийому на роботу. Це дає гарантію, що кандидати отримають найкращий досвід, незалежно від етапу маркетингової воронки, на якій вони знаходяться.

Автоматизований менеджер TAM – це система відстеження кандидатів, яка допомагає спростити процес найму і подальшої адаптації працівників. Сучасна онлайн-платформа дозволяє кадровим працівникам, менеджерам і рекрутерам легко підбирати і приймати на роботу висококваліфікованих співробітників.

Щоб отримати більш детальну інформацію про впровадження програмного забезпечення The Applicant Manager в ваш HR-процес підбору персоналу, зв’яжіться з нами прямо зараз. Запрошуємо до співробітництва!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *